Wednesday, June 29, 2011

cinta .. cinta .. cinta ....

cintakah itu kalau hati selalu RINDU ?
cintakah itu kalau hati sering GELISAH ?
cintakah itu kalau hati sentiasa mengharapkan KEHADIRANNYA ?
aku KELIRU memikirnya ..
hum...

aku sudah menukarkan banyak benda dalam blog aku . haha . act . aku tak puas hati langsung dengan template aku . pening aku memikirkannya . aku sedang meminati satu lagu ni . agak jiwang. dan syahdu sekali bunyinya . lagu nih atikah bagi kat aku dan dia kata 'budak' tu patut tujukan lagu ni untuk aku . sangat lawak aku rase . budak 2 ? haha . tak sanggup aku rasanya . ~


Sanggupkah kau bersabar sayang
Untuk bersama diriku
Dalam menempuh dugaan
Yang serba mencabar

Sanggupkah bersabar sayang
Susah senang bersamaku
Semoga kau tak menyesal
Berkawan denganku

Sedarkah engkau
Hidup aku serba kekurangan
Oh cuma yang ada
Kasih yang ikhlas untuk dirimu
Usahlah kau memaksa
Apa yang aku tak mampu lakukan
Jikalau engkau benar menyayangiku
Hendaklah engkau bersabar

Kau harus memahami
Jiwaku dan hidupku
Barulah kau akan mengerti
Tiada gunanya kita bertengkar
Hanyalah merenggangkan hubungan kita

Kita hanya mampu merancang masa depan
Tetapi Tuhan yang menetukan segalanya
Kiranya kau sudah tak mampu bersabar
Apalah dayaku
Tak mampu diriku menahanmu

Sanggupkah bersabar sayang
Menunggu diriku ini
Berikanlah aku ruang
Berteduh dihatimu
Untuk selamanya

betul kate atikah :) yang paling best bile part


Kau harus memahami
Jiwaku dan hidupku
Barulah kau akan mengerti
Tiada gunanya kita bertengkar
Hanyalah merenggangkan hubungan kita

Kita hanya mampu merancang masa depan
Tetapi Tuhan yang menetukan segalanya
Kiranya kau sudah tak mampu bersabar
Apalah dayaku
Tak mampu diriku menahanmu

best bukan ? tak best ? ade aku kisah ? len orang len la citarasa kan ? sedang menggilai lagu imi . aku pun tak pasti tikah tujukan kepada 'budak' mane . ~ epul barangkali . hahahaha . oh no!!

No comments:

Post a Comment