Wednesday, July 6, 2011

pra trial !!

hye uols :)
miss me ? no ? who the hell cares ?
ok la first of all aku dah lame tak update . kekadang rasa la jugak gian nak update blog tapi masa lapang aku nih terlalu singkat . nasib la kan . adat orang belajar . and laupun aku terlampau letih dengan tuisyen petang malam ni. nak buat macam mane kan ? sabar je la .
tapi ok la jugak bile ade tuisyen ni kan . makin busy aku makin banyak bende aku buat makin aku lupe MR. ? sudah tibe masanya aku lupekan segala-galanya tentang dia ...... tak perlu sedih-sedih lagi kan ? berpura2 BAHAGIA adalah lebih baik :)
AHAD ~ tibalah perjuangan aku !!! :') sangat2 gementar bile memikirkan pra trial nanti !
huh . aku tak ade mase nak stadi sekarang . :'( jadual terlalu penuh . Ya Allah . dugaan2 !
puasa sudah semakin hampir .. tak sabar rasenye menunngu satu tarikh yang amat bermakna :)
masanye akan tiba lagi !! oh . tak sabar rasenye ,. terlampau excited aku nak sambut kedatangan Ramadhan :) ! laupun puase aku belum habis diganti . hahaha .
29 RAMADHAN !! sangat menyukai tarikh ini . dari dulu sampai sekarang :D
ape yang ade nye kat tarikh ni ? adelah ......... ! nanti aku cite len kali !

assalam korang :') doakan aku berjaya noh ,

No comments:

Post a Comment