Monday, June 20, 2011

dugaan ... dugaan .. dugaan ....

assalam :)
dugaan untuk aku barangkali hari ini . mungkin disebabkan hari ni fes day aku berpuasa banyak dugaan aku terime ! . huh , pagi pagi lagi aku sudah dikejutkan dengan 'spot check'
OMG ! punye la main sebok aku sembunyikan barang berharga aku !! rantai ! haha . nasib baik tak de sape yang perasan .~ terlepas terlepas ~
lepas tu pendrive aku pulak takde .! arghh ! bengang aku . aku takut dirampas . hoho lau dirampas bukannye pengawas bagi kat cikgu tapi amik kat diorang . takmalubetul .
call my sister and die kate pendrive die ade aku takde ! huh . harubiru aku hari ni . berdebar tak menentu ! last last aku gi jumpe cikgu disiplin ... die kate pendrive takde dirampas . syukur !
tuisyen hari ni takde . bile balik pulak umah merate tempat aku cari takde pon pendrive aku !
tudung syria kesayangan jugak hilang ! aku ape lagi nangis nangis n nangis . nak makan tak boleh puase punye pasal ! ish . tak sangka boleh tertido . haha dasyat aku nangis , bangun tido ngadap fb kejap aku jumpe pendrive aku !! syukur ! syukur ! pendrive tu segala galanye bagi aku sebab dalam tu terlalu banyak memori aku n dak dak nih n jugak gambar MR.?..haha tak sangka lagsung jumpe sedangkan aku dah give up cari pendrive aku macamane aku give up dengan tudungku !!! thanks God :')
tak sabar nak berbuka puasa :) haha . mak aku belikan aku punye peveret air ! air soya !
love u more mum :)

No comments:

Post a Comment