Sunday, June 12, 2011

terpaksalah redha ...

hello :)
mybe entri ni entri last . kahkahkah . bukan utk slme2nye la . coz esk dah stat skul n aku pn akn sdkt busy ... biaselah bdk PMR ! :)
kelmarin ari yg paling2 x best kot lam hidup aku coz dari pagi sampai ke malam perut aku sakit weh !! aku ni kan lau sakit semua bende aku malas buat . hahaha .. amik kesempatan di situ ..
ok3 ... semalam msej dengan seorang budak ni . tua setahun daripada aku . bdk 8a thn lps . kenal2?gile btl . dripade tghari smpai ke mlm x berenti msej dgn die .. hahaha ,, pecah rekod !
die gtau aku sumthing ,,, ape yang aku rase time 2 . sedih kot ! hahaha ..




trase la kesedihan tu tapi sikit pon aku x nangis . hahha .,tapi aku dah lame lupekan kenangan aku n die..dah lame pn . aku pn dah boleh terima kenyataan sebenarnye .. thanks to sum1 :) bukan budak tadi okey ?! budak len coz telah mmbuat aku kembali senyum ....


thanks a lot :') hatiku kmbli berbunga .. hAHAHA

pas2 tgk bola TERENGGANU vs KELANTAN .. ~ aku da agak KELANTAN akan klh ..
tp x kire r klh ke menang ..aku tetap dapat cuti !!!hahaha
sape x kenal pakwe aku sorg ni aku ketuk sorg2 ! ni pakwe aku .. DAUDSU JAMALUDIN,,
aku tak tau asal aku minat giler kt die . hahaha . mybe sebab die pendek! ktinggian die lebih krang je kot dgn aku .. haha..ramai orang yg kutuk die .. smpai kan ayh aku kate.."gewe kak ni pembelot la.." ceh ! dh la mention name aku . kate pembelot plak.. terase kecik hati aku ..
mntang2 aku minat Daudsu COMEL ni , hahhaha...aku tak salahkan dien pn coz jaringkan gol sendiri .. aku salahkan org2 yg kat luar sane tuh , cakap banyak kan ? salah skit smpaikn wt page kat fb . bengang la jgk aku ,, sape x mrh pakwe kene maki . hahha ,, lau korang gi turun men pn belum tentu dapat sumbat gol kn ? hahahaa manusia kn ..sekali je die wt silap bukannye sengaje pn .. huh ,. mngutuk mngta bagai nak rak .. wtfr0g la ! .. papepon .. ILYSMDAUDSU !! muahhh.. hhaha

lepas habis bola ,, aku cri la kawan aku nk luahkan perasaan sedih aku sal tadi la .. bukan sal daudsu aku yg comel 2 .. tp sal len .. bile aku gtau sal 2 .. die dah mnyebabkan aku brtambah sedih .. :'( aku mmg x sangka r .. dulu time susah2 die mntak pndpt aku ,. tp bile time aku gini die balas. hahhaa,.cukup kot sekali aku terkene.. time kasih r weh :) aku pun x perlukan ko sebgai kawan aku lau ko sje je nk bagi aku terluke .. kahkahkah . aku x heran skit pon dengan ko..:)


ni je utk ari nih .... :)
aku akn jadi orang paling kuat !! hahaha .. boleh kah ? kite tgk la ye ....

No comments:

Post a Comment