Friday, June 17, 2011

aku kembali ...



hye :) selamat bertemu kembali ,, aku suke sebut perkataan KEMBALI sekarang ! ahaha , ~
hanye orang2 yang rapat dengan aku je tau kenapa aku gune perkataan tu :D haha
asal tajuk aku ari nih lawak hah ? entah la .. nak buat tajuk lain tajuk lain yang ditulisnye . haha . aku nak cite pon susah .. emm camne hah ?
ok2 . aku ade seorang kawan ... kawan aku nih laki la kan , die nih mmg baik gile2 arh dengan aku .tiap kali aku ade masalah dengan mr. ? mesti die nak amik tau . tapikan kekadang aku bosan jugak dengan mamat ni ... terlalu busybody ... aku mmg susah lah nak ngaku die nih kawan rapat aku ~hanya sebab die tipu aku ! dan semakin banyak aku maafkan die semakin banyak al pulak die tipu aku n nafikan laupun bukti dah ade de
pan mate .. :'( huh ... bile kau nak berterus terang dengan aku hah ?? !! huh .

keduanye pulak ... aku sedang dilamun RINDU ! RINDU ! RINDU ! :(

sedih betul lah hidup macam nih kan ? aish ..camne aku nak buat supaya hilang rindu aku kat die nih ?? camne ????! dah macam2 aku buat .. RINDU jugak yang bertandang ..
tak suke ! tak suke ! tak suke !oh MB .. miss u a lot !

oh ye .. RESULT aku memang down !!! huh . kenape la aku blur mase nak jawab ari tuh ?
:( sekarang orang lain hepi dengan result dorang aku jugak yang KECEWA !
tapi bile teacher Syikin suruh aku bangkit balik ! semangat balik ! lupekan sume masalah ! dan pikir 1 je ...... AKU BOLEH BUAT !! cume tr syikin je paham masalah aku ... die x macam cikgu2 lain . down skit kaitkan dengan masalah kapel ! huh . aku tak kapel pon ... cume blur bile dapat mase tengah exam :(

yap ! aku boleh buat !!! aku boleh berjaye untuk trial n PMR nanti !!!!!
chaiyok pp :)


No comments:

Post a Comment