Saturday, June 4, 2011

terfikir tentang mati ...

hye uols . .. aku tetibe terfikir tentang mati .. xkire ah usia muda ke tue ke bile dh smpai mse mati jgk kn ? tdi aku dpt mesej yg berkate kawan baik aku , MAIZURA HALIM meninngal dunia ..
aku tak percaye je la sebab ape ? sebab aku kurang percaye selagi aku x tengok dgn mate kepale aku sendiri ... aku doakan MAIZURA selamat .... n sempat mnduduki PMR taun ni ...
emm ... bbrpe mggu lepas lau x silap aku ade sorg blogger mude laki yg meninggal .. ramai org2 mude yg mati awal kan ? aku terfikir bile mase aku nanti ape yang akan aku jawab dalam kubur nnti ? aku masih jahil dalam agama .. bende yg x sepatutnye buat . aku buat , aku umpat org .. n byk lagi ... terlalu byk dose aku ... :'(
aku pernah jgk trbce n dgr kawan2 aku mntak mati awal . kononnye mati awal x pyh la hadap masalah . tp kn .. dh rse cukup ke pahala nk mati ? aku hairan . Allah bg hidup nak mati .
manusia mmg x reti bersyukur ... aku jgk mcm 2 ... aku percaya mati itu pasti tapi aku masih lg main2 mcm aku x kan mati je .... !!!

No comments:

Post a Comment