Tuesday, August 30, 2011

slamat hari raye aidilfitri !







salam ;)
orang lain bahagia kot sambut raye aku jugak yang sedih ,.. kenapa ?
biarlah rahsia ..ceh !
ok2,semalam pun aku sedih jugak ..kenapa ?
suke hati aku la kan nak sedih ke tak ? haha
*ni pagi raye sebelum bertolak ke masjid selepas siap makeup*


*aku bersama adik kesayangan aku yang rapat gile dengan aku *
sangat suke gambar ini !


*ni semua keluarga pompuan*


*kami adik beradik *

* .. my famili *

sebelum aku akhiri gmbar2 sepanjang pagi raya tadi .. seeloknye tangok la gambar ni dulu ..

.
.
.
.
.
.
.

.
.
..
...
.......
nilah aku :)
budak yang mencintai seseorang yang selalu ada untuk dia
budak yang jatuh cinta pada orang yang salah !!
papepun aku taknak jiwang2 ..
selamat hari RAYE AIDILFITRI !






No comments:

Post a Comment