Saturday, August 13, 2011

bile mau berubah ?






salam and hye ~
camne puase ? ok tak setakat ni ?
oklah cam biase aku nak bercerita skit sal aku .. aku punya blog suke ati lah kan nak cite sal aku banyak mane pon ~
aku tahu sume orang yang kenal aku akan benci dengan sikap aku bile dah lame kenal aku . aku memang dah sedia maklum ... aku taktau kenapa ade orang kate sikap aku ni unik ? unik ape bendenye ? bile dipikir2 mungkin dalam famili aku je ade perangai buruk macam mane orang lain tak boleh buat . emm
semua orang kate aku EGO . kadang kadang aku tertanye tanye ego tu ape hah ? aku tak tahu macam mane ego tuh . ??minggu lepas minggu yang paling paling terok buat aku! seboleh bolehnye aku tak mau jumpe sesape sebab kawan aku kate aku ego ! cakap tak bertapis ! sedihnye hati aku ....
*aku memang cam
ni kan ? *


aku jugak dikatakan CEPAT MARAH ! haha . ok aku admit aku memang suke marah orang ..
dan orang selalu kena marah macam biase sape lagi kalau bukan si dia . aku memang suke marah die sampai kan die tak tahan !


*sori pH . selalu marah2 kamu *




aku jugak dikatakan BAJET SENYUM ! dan aku tahu aku selalu dikaitkan dengan budak SOMBONG ! aku bukan tak mau senyum tapi aku tak reti nak senyum lebih lebih lagi di khalayak ramai ! orang yang akan paksa aku untuk senyum my sis .. aku akan senyum dan ketawa bile bersama orang yang aku kenal ...orang lain senyum la nak senyum bagai nak rak muke aku still macam biase . no heart feeling~.....

*mungkin macam ni aku kot *

aku bukan tak cube . tapi aku dah letih cube ! aku dah cube untuk kawal marah aku . tapi tak boleh ! sumtimes aku benci dengan sikap aku nih ! aku tetap macam ni . laupun dengan sikap aku nih akan ade hati yang terluka . i'm so sori terutamanye famili aku n also rakan rakan aku ... :'(















No comments:

Post a Comment