Tuesday, August 9, 2011

salam ramadhan ..


assalamualaikum ..
aku harap korang2 sihat la hendaknye . al maklumlah aku ni dah lame tak menulis .
akhir2 ni aku memang busy . dengan exam tu lah . ni lah . aku hanye tunggu beberape bulan lagi untuk mengakhiri perjuangan aku selama ni .. tak sabar der :)
aku tak de bende yang aku nak ucapkan . just wanna say 'salam ramadhan' mybe agak lewat
tapi papepon aku nak ucap jugak .. :)
aku tengok .. dah ramai bloggers buat entri pasal 'kelebihan bulan ramadhan ' .. so aku taknak la buat .. isi nye same jugak kan ? copy and paste dekat internet ~ adesh !

oh ya . bagi aku kan puase taun ni la puase paling-paling best dalam hidup aku .
nak tahu kenapa ? kalau aku cite kang panjang tak de sape jugak yang nak bace . ye dak ?
so , kalau aku rajin aku cite la len kali ..

ok la . setakat ni la untuk ari nih . see u next time ! lau umur panjang ~ :)

P/s ; miss HIM :'(

No comments:

Post a Comment