Wednesday, August 10, 2011

aku takkan putus asa lagi ,

salam and gud morning !
aku sekali lagi tak kesekolah ~ lalala . bukan sebab malas tapi aku ade sebab !
sebab nye aku punye result bapak la teruk ! haha . kadang-kadang kan aku pikir
kenapa aku study bagai nak rak tapi result still tak berubah ? aku ada buat salah dengan sape ?
kelmarin aku tak kesekolah jugak dan semalam bile dapat tahu result aku down , aku
sedih gile .. gitau my mum and nangis . hoho . cengeng ~
dah tak tahan nangis je la kan ? nak pendam buat ape ? lagi
sakit ade lah ...
setelah menangis beberapa jam . mak aku bagi aku nasihat and die pesan .. jatuh sekali je lepas ni buat yang terbaik ! thanks mum :) I love U !
*jantung hati aku *


*ni my sis . die jugak yang bagi aku nasihat mase sahur tadi bagi aku hepi balik .. thanks a lot sis . miss U damn much :'( *


sesungguhnye aku takkan putus asa selagi aku belum berjuang !










No comments:

Post a Comment