Monday, May 30, 2011

i hate my life.......

ape yg aku perlu buat skrg ?bercrite mcm dulu ? ketawa dgn bhagia ? senyum yg xpenah menipu ? pure2 xde ape yg brlaku ?
aku x boleh !!!aku rse aku la org yg plg malang dlm dunia ni ...
kenapa aku je yg perlu lalui semua ni ? "mahalnye sebuah bahagia sehingga harus dibayar dengan air mate"
bile plak aku nk bahagia ni ? asyik sedih je .......jahat nye manusia yg bg aku sedih ni kan . xksian ke kt aku ?

weh ,, ade org janji one day die akn bwk aku pegi 1 tempat yg tenang ..
xde org yg kenal aku ... xde org yg akn ganggu aku ... n xde sape yg blh sakitkan hati aku ...
tp .......janji tinggal janji ..

ape dh jdi dgn ati aku ni ? aku rse ati ak ni dh hncur gile...sape2pn dh xbllh nk jhit blik ati aku ni...letih bile hati ni xhbs2 dsakiti.....dh brkli2 aku psan jgn nngis jgn nngis tp degil ! trmelah pdahnye...las2 kau yg terluke..sdgkn die?bhagia dgn life die skrg....
kenapa aku xleh jd bdk blik ? knapa? bes bkn jd cm bdk ni ? hepi manjang ,, xde mslh .. nngis bile nk ssuatu je...untung bile jd bdk ni kn...
lau blh .. aku nk tido .. n bile aku bngun aku dh lupe ape yg berlaku lam hidup aku .. tp xblh ..
aku kne hadapinye jgk seumur hidup aku ...


aku sbnrnye dh letih dgn sume ni..letih dgn permainan dunia ni .. sbb aku tau las2 aku yg terluka .. merana n sedih ,,, kn ? indhnye hdup lau aku seorg yg kuat kn?seorg g x mdh mnngis ..tp aku xkuat lgsg.....


oh Tuhan....jauhkan lah aku dr kesengsaraan ini .... jdkanlah aku seorg yg kuat n tabah :')
ak mohon....



No comments:

Post a Comment