Saturday, May 14, 2011

kecewa yang bertandang..

sekali lg aku kecewa . n kecewa ini seakan2 tdk mahu prgi dr hidupku . oh .ape yg hrus kau lkukan? utk mlupkan ssuatu yg hnya mnykitkan ati n mghcurlumatkn lg skping ati mlikku ini ...
knpe msti aku ? huahuahua .
terima ksh utk ...................................... :')
semoga andai terus bhgia dgn jln yg anda plih n sy jugak akn bhgia dgn jln yg sy plih skrg .
dgn ksbukan sy . sdkit sbyk mmbntu sy mngubati hti yg lara ini ..
selamat tingal dunia .. aku pergi dulu mmbwa diri yg sdh tdk dprlukan lg di ats bumi ini ..
wlpn sdh letih kakiku brjln mncri 1 tmpt dmne tiada siapa yg mngnali aku..tp smpai skrg belum ku jumpa n doakan lah aku supya aku dpt mgubati sekeping hati milikku ini .. mgkn selepas ini aku akn kmbli ., kmbli n mlupkan sgla2nye yg prnh brlku dlm hdupku .
skli lg . TERIME KASIH WAHAI TEMAN yg setia dgnku . mdgr keluh kesah hatiku . n cube utk mnctumkan hti yg sdh hncur ini . wlpn sukar utkku pulihkan seperti dahulu . tp aku amt brtrma ksh kpd anda yg sentiase mnghburkan hti ini ..............






No comments:

Post a Comment