Sunday, April 24, 2011

lawatan o lawatan ~



h0h0 . hye uols . :)
bertemu lg kite . lawatan ? xsabor kot aku nk g . tp kn mselahnye skng lawatan kali nih x sebest lawatan yg dulu . ish ,
nk tau knpe ? sbb org yg mmg sjak azali lg x puas ati ngan kitaorg nih pegi jgk .
aku mmg x suke dgn kehadiran BELIAU yg mmg mnyemakkan mate aku je ..
nk wt tuh salah . nih salah . !
n aku msh lg waswas . baju ape yg sesuai aku pkai utk lwtan nnti ..

.................


............................................



..............................................................




............................................


* perlu ke aku mmkai bju kurung sbgini spnjg lawatan ? *

haha . sekirenye la aku perlu mmkai bju spt itu . 0h TUHAN .!!!! lbh rela aku mnrik diri ..
xsggp aku .....gile ! nk pkai bju krung spnjg kem. nmpk benornye xde ciri2 muslimah sejati ko pp..
haha .

oh ye . sblm aku blah . ku hitung hitung .. ku tunggu tunggu .ku bilang bilang .
masih tiada khabar berite drinye .
kerasnye hatimu whai arjuna . .. ari khmis 280411 .. ckuplah 3 minggu rasenye .
sekejap bukan? mse berlalu meninggalkan segala memori yang berlaku . memalitkan kenangan yang sangat pahit untuk ditelan dan hanye kenangan itulah mngjar kite erti kehidupan ..
wah wah wah ! pandai aku wt ayt jiwang . ~ x sgke ! hahaha .




No comments:

Post a Comment