Friday, October 29, 2010

minggu yg x sehepi mggu lpas..!~

mggu nih xde la epi sgt..!~sbb xdpt tgk..sobsob sdihnye...!~dpt tau dy blk..uwaa..tp xpe la..mgggu dpn n mggu dpn ade lg..!~doakn aku dpt jmpa dy..muahaahaha..
mggu nih jgk tr rozan dh dtg skul..!~uhm..knpa x cuti smpai hbs skul??aku mls la bljar mt..!~haha
byk yg aku x phm :'( aku rse yg x phm la ptt bljr bg phm kn??haha..ngok ngek la..!~

oh ya..aku dh kte xnk update kn??asl aku updte jgk??haha..brink lol..!~mggu nih aku mnulis mnulis n mnulis je lm bku...y??ntahla..dh x btol agknye..!~ttbe jd jwang gini..ish..x bleh jdi nih..!~
tp bes jgk kdg2 jd jiwang nih..!~n bla bg kwn2 aku bce..diaorg kte ayt aku bes..!~hoho.kmbang setaman hati aku..!~haha,..pntang ade org puji..haha,,,

ari slsa ari tuh aku pnjm hp bina pnye pkwe lol..slmbe je aku amk n dail2 no kkk aku..!~yg aku plik tbe2 je laki yg agkt..!~mmg lma lah aku ckp nga laki 2...sepul dh ngepek..haha..rileks la..aku gna kjap je..!~slh tkan no la..ish..cmne la aku blh x igt no.kkk aku ni..aiyak!~then aku call my mum..!~nsb baik blh..haha..pdn muke..sape suh bg pnjm sgt fon..aku x blh kjap2..!~kna gna lma..!~bru syok hbskn to4 org...!~haha

ptg nnt aku nk pegi umah biena..!~jln2+study lol..!~well aku kn bdk baik..haha..! n esk ade bola...kelantan vs n.9...hrp2 la..kel mng plak taun nih kn..bkn ape..lau mng..cuti la aku skul i ahd..!~haha..aku nk cuti sbnarnye..lntk la sape yg men..esk jgk bday bdk 2!!~wahaha..
aku nk wt mcm taun lps...! x sbrnye aku nk mlksnakn misi aku utk bdk nih..!~haha...tggu ye bdk kol 10.30 o 12 mlm nnti..!~uwaa..msti dy trharu..haha..!~*pasan je lbh* hah mmg pn..aku sllu pasan..!~pdhl x tau jdi ke x..haha..xpe hdup msti kna brngan kn...!~ ^_^


k la..got to go..!~aku nk tonton tv ni..!~hah lps ni x update dh kot..mmg sure x update dh..~lps exam plak..!~ bye bye bye


No comments:

Post a Comment